İade ve Değişim Koşulları

Teslimat

www.sadikyilmaz.com.tr’ da vermiş olduğunuz siparişleriniz kayıtlı teslimat adresinize sipariş onayından sonra 2-3 iş günü içerisinde size gönderilmek üzere seçtiğiniz kargo firmasına teslim edilecektir.

Herhangi bir karışıklık olmaması için teslimat adresinizi kontrol etmeyi unutmayınız.

Bir ürünün iade olarak kabul edilmesi için ne gerekiyor ?

İade etmek istediğiniz ürünün kullanılmamış olması ve üründe herhangi bir deforme olmaması gerekmektedir.Satın almış olduğunuz ürünün aksesuarları varsa hediyesi ile beraber(zarar görmemiş halde) iade edilmesi gerekmektedir.İade edildikten sonra tekrar satışa çıkamayacak seviyede deforme olmuş ürünlerde ücret iadesi sağlanmamaktadır.

ONLINE OLARAK ALINAN ÜRÜNLER NASIL İADE EDİLİR?

www.sadikyilmaz.com.tr’den satın almış olduğunuz kullanılmamış ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ürünlerin ÜCRETSİZ iadesini yapmak için ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gününüz vardır.Bu süre tüketici haklarına ilişkin bir süre olup yasal dayanağı vardır.

  • Size Aras ya da MNG kargo tarafından ulaştırılan paketinizin üzerinde faturanız bulunmaktadır. Faturanızın alt kısmında “İade Formu” vardır, bu formun doldurulması gerekmektedir. Faturası olmayan ürünlerde yasal olarak hiçbir işlem gerçekleştirilememektedir.
  • Faturanızın altında bulunan formda “Kapıda Nakit Ödeme/Kapıda Kredi Kartı ile Ödeme” yapılması halinde “Iban No ve Hesap Adı” kısmının doldurulması gerekmektedir. Web sitemiz üzerinden kart ile alışveriş yaptıysanız bu kısmı boş bırakınız.
  • Doldurmuş olduğunuz formu ayakkabı kutusu içerisine bırakıp Kargo firması farketmeksizin MNG Kargo’yu arayarak ürünü bulunduğunuz adresten ücretsiz bir şekilde aldırabilirsiniz. 444 99 99 numarası ile MNG Kargo’ya ulaşabilir, kuryeye vereceğiniz anlaşma kodumuz sayesinde; iade için tarafımıza ürün gönderirken kargo ücreti ödemez, aynı zamanda adresimizi vermek durumunda da kalmazsınız..
  • MNG kargo kurye’yi Online olarak çağırmak için https://www.mngkargo.com.tr/  adresinden işlem yapabilirsiniz.
    MNG Kargo kurye’yi Telefon ile çağırmak için 0850 222 06 06 numarasından işlem yapabilirsiniz.
    MNG kargo ile yapmış olduğunuz alışverişlerde iade olarak MNG Kargo kuryesini çağırmanız gerekmektedir. Aras kargo ile göndereceğiniz iade ürünlerinin taşıma hizmet bedeli müşteri tarafından ödenmesi gerekmektedir. MNG KARGO ANLAŞMA KODU xxxxx
  • Ürünü MNG kargo dışında herhangi bir kargo firmasıyla göndermeniz durumunda; alıcı ödemeli paketler kabul edilmeyecektir. Kargo ücretinin tarafınızca karşılanması halinde, ödemesi bulunmayan paketler genel merkezimizde bulunan iade ve inceleme departmanımız tarafından teslim alınacaktır.
  • Ürünü teslim ettiğiniz esnada kargo firmasından “kargo poşeti” talep edebilirsiniz. Eğer bu sağlanamıyorsa farklı bir şekilde paketleme sağlayabilirsiniz. Lütfen ayakkabı kutusunu doğrudan bantlamayınız.
  • Ürünün merkezimize ulaşıp ulaşmadığının takibini sağlamak için kargo firmasından takip numarası talep ederek takip sağlayabilirsiniz. Göndermiş olduğunuz ürünler iade ve inceleme departmanımıza ulaştığında, paket açılımı ve sisteme giriş süresi 2 iş günüdür. İade paketiniz bize teslim edildikten maksimum 2 iş günü sonra bilgilendirme için SMS alırsınız. Gönderdiğiniz ürün iade koşullarına uygunsa onay, değilse red şeklinde dönüş alırsınız.
  • Onaylanan iadelerde, iade süresi 7-14 iş günüdür. Ürünü satın alırken ödediğiniz hizmet bedelleri (Kargo bedeli, Banka komisyonu vs.) iade edilmemektedir. Yalnızca ürünün tutarı hesabınıza iade edilecektir. Bu süreç içerisinde banka hesap hareketlerinizi kontrol etmenizi rica ediyoruz.
  • İade koşullarından herhangi birini bulundurmayan ürünlerin iadesi reddedilerek, tarafınıza karşı ödemeli olarak kargolanır.
  • OUTLET ürünlerde iade ve değişim kabul edilmemektedir.
  • Gönderilen paket içerisinde Fatura çıkmaması durumunda paketin sizlere teslim edildiği aynı gün içerisinde Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmelidir.
  • Kapıda ödeme ile aldığınız ürünlerde mutlaka İBAN numaranızı Banka ismi ve Hesaba ait isim soyisim yazmayı unutmayınız.

Ürün tadilatı mümkün müdür ?

Ürünlerinizi teslim aldığınız 6 ay içerisinde yaşamış olduğunuz herhangi bir problemde ücretsiz tadilat konusunda yardımcı olmaktayız.Göndermiş olduğunuz ürün tadilata uygun olduğu taktirde onarımı sağlanıp tarafınıza gönderim yapılmaktadır fakat tamir edilemeyecek derecede deforme olmuş ürünlerde tadilat garantisi yoktur.Tadilat için göndereceğiniz ürünlerde faturanızın üzerine şikayetinizi belirtip yukarıda bulunan ‘ Online olarak alınan ürünler nasıl iade edilir ‘ kısmını okuyarak gönderim sağlayabilirsiniz.

ONLINE OLARAK ALINAN ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM SAĞLANABİLİR Mİ?

www.sadikyilmaz.com.tr üzerinden almış olduğunuz ürünlerde değişim (renk, beden, model vs.) yapılamamaktadır. Elinizdeki ürünün size uygun olmaması halinde yukarıda belirtilen şekilde iadesini sağlayabilirsiniz.

AKSESUAR DEĞİŞİM VE İADE ŞARTLARI

Kolye,küpe,bileklik vb. Aksesuarlar ürünlerimiz ancak ambalajı açılmamış,denenmemiş,bozulmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir. Aksesuarlar garanti kapsamında olmamakla birlikte herhangi bir kararma ya da düşme sonucunda tadilat,iade ya da değişimi mevcut değildir.